Imi pare rau! Idei de cadouri

Posted by Jacques Chile at 2:46 AM

Sunday, February 22, 2009

In viata tuturor, exista anumite Momente Când nu sunt cu adevarat Rău pentru ceva greşit, ca ne-am facut. Asta este foarte difícil timp de o spune Imi pare rau doar de genul asta. Asta timp un cadou poate fata minuni. Este cel mai simplu mod de a spune că eşti Rău Pentru ce aţi facut. Deci, lista noastră de idei de cadouri te va ajuta cu siguranta va să tors că sunt foarte usor de Scuze.
Daca Persoana pe care doriţi să tors Imi pare rau bomboane locul de munca este mult de facut. Cadou de la el / buc sau o cutie de ciocolata asortate sau de cookie-urile. De bomboane poate fi de preferat lui sau ei, aroma. Impreuna cu bomboane poti sa te duci pentru pastries şi prăjituri.
Puteti, de asemenea, du-te pentru un Buchet de Flori de alegerea lui sau nu, ca Florile pot a transmite mesajul dvs.. în cel mai bun mod posibil. Puteti alege de la o mare varietate de trandafiri, lalele, Narcise, garoafe, etc aceste flori cu siguranta, va face sa strălucească Starea de spirit din gifting Persoana cu grijă.
O alta Metoda Foarte buna de a va spune că sunt Rău este un manual de gifting carte cu un frumos "Imi pare rau mesaj" PE / buc. Aceasta va confrunta cu adevarat ca Persoana înţelege sentimentele pe care le-va sunt cu adevarat Imi pare rau de la CEEA CE avut un întâmpla.
Chiar puteti sa-i cumperi ceva de Pantofi sau o bucata, cu unele amuzant şi plin de umor mesaje de pe / buc. Îngrijirea VA Prinde curaj lui sau ei bucătar.
Alte idei de cadouri, puteti să încercaţi să tors Imi pare rau este de a Lua-o Afară de el sau de la un loc în cazul în care acestea Vreau sa Merg pentru ca un film bun, o Expozitie, sau un Teatru de la Opera. Chiar puteti să INCERC lui sau ei, restaurant Favorit. Puteti să ia în grijă Persoana pentru un pranz sau o cina la lui sau ei, locul preferat. Este un mod simplu de a spune că eşti Rău. / Buc daca este o femeie decat puteti Bijuterii de darul ei, pentru că este o Cale uşoară de la o femeie de la inima.

0 comments: